Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:

A szolgáltató neve: Pap László Ev.

A szolgáltató székhelye: Berettyóújfalu, Tinódi 47., 4100

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 

Adószáma:68865940-2-29

Nyilvántartási száma: 52363250

Telefonszámai: +3630983-5152

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai:

Linode, LLC

Galloway Township, New Jersey, Egyesült Államok

Az általános szerződési feltételek elfogadása

  1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
  2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.
  3. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat

értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári

Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus

kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő

szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó

rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön

kikötés nélkül is irányadók.

A megrendelés lépései:

  1. A regisztráció menete
    1. Felhasználónak lehetősége van eldönteni, hogy regisztrál a webáruházba, vagy csak vendégként rendel.
  2. A kosár használata
    1. Felhasználó a kosárhoz adhatja a kiválasztott termékeket
    2. A kosáron belül tud választani fizetési / szállítási módot.
    3. A kosáron belül bármikor megváltoztathatja a választott termék darabszámát, illetve törölhet is azt
  3. A megrendelés összeállítása
    1. A kiválasztott termékeket kizátólag a webshopon keresztül lehet megvásárolni.
  4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
    1. A kosár összegzésénel ellenőrzésekor lehetősége van vásárlónak az adatait átnézni, azok helyességéről meggyőződni. Amennyiben mégis hibásan szerepel bármelyik adat e-mail-es formában bármikor jelezheti azok módosítását.
  5. A megrendelés elküldése
    1. A megrendelés elküldésével mind vásárló, mind szolgáltató írásos visszaigazolást kap e-mailben. Ezzel az e-maillel létrejön köztük a szerződés.
  6. A megrendelés visszaigazolása
    1. Amennyiben a termék raktáron található a vételár megfizetése után szolgáltató átadja a szállítást végző partnernek.
    2. Amennyiben a termék nem található raktáron tájékoztatást nyújt vásárlónak, hogy mikorra várható a termék beérkezése.

Az adásvételi szerződés létrejötte:

  1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
    2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
    3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain. A termék tulajdonságok a valóságnak megfelelnek. Szolgáltató a tévedés, és elírás jogát fenntartja.

Árak

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak. A szállítási költéség külön fizetendő a választott szállítási mód függvényében.

Kiszállítás, személyes átvétel

  1. Amennyiben a termék raktáron található a kiszállítás várható ideje a vételár beérkeztétől számított 2-3 munkanap.
  2. Amennyiben a termék nem található raktáron, annak a várható szállítási időpontjáról szolgáltató külön tájékoztatja a vásárlót.
  3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

Lehetséges fizetési módok

  1. Előre utalással a vásárláskor kapott bankszámlára
  2. Paypal rendszeren keresztül.
  3. Utánvéttel a futárszolgálatnak

Elállási jog

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. mellékletében található Elállási/Felmondási mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.

Elállási nyilatkozatminta

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerint a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól az átvételtől számított 14 napon belül. Írásbeli lemondás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Elállás esetén a terméket saját költségén küldje vissza az auti.hu ügyfélszolgálat címére (1194 Budapest, Pozsony u. 124.), és a megérkezésétől számított 10 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült, törvényileg meghatározott egyéb költségeket. Elállás esetén a vevőt csak a visszaküldés költsége terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk

Amennyiben élni szerene ezen jogával kérjük, a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. ügyfélszolgálati címre küldött levelében jelezze azt.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

A termékek jótállása / kellékszavatossága a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletnek megfelelően történik.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja2. Írásban történő bejelentés

  1. A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ).
    Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét,
    - a termék megnevezését, vételárát,
    - a vásárlás időpontját,
    - a hiba bejelentésének időpontját,
    - a hiba leírását,
    - a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.